Belvene super premium e-smoking
Wysoka jakość, wyważony smak naturalnego tytoniu oraz poręczny kształt przypominający tradycyjnego papierosa są z pewnością tym, co wyróżnia Belvene, markę elektronicznych papierosów super premium. Zyskuje ona coraz większe uznanie konsumentów i buduje swoją pozycję na rynku.
„Naszym głównym celem jest pokazanie miłośnikom tytoniu jego elektronicznego, zdrowszego wymiaru” – mówi Michał Wyszomierski, prezes marki Belvene. „Wbrew stereotypom, nikotyna sama w sobie nie jest rakotwórcza. Szkodliwe związki chemiczne znajdują się w dymie z tradycyjnego papierosa. Elektroniczny papieros Belvene nie zawiera substancji smolistych, dlatego ilość niekorzystnych dla organizmu oparów jest setki razy mniejsza” – tłumaczy Wyszomierski.
Badania marki Belvene przeprowadzone na początku 2014 roku wskazały tendencję zrywania z tradycyjnym nałogiem na rzecz elektronicznego palenia. E-papierosy zaspokajają głód nikotynowy i pozwalają utrzymać nawyki związane z tradycyjnym paleniem, takie jak zaciąganie się „dymem”. Ponad 60% palaczy przyznało, że elektroniczny papieros pomógł im w walce z nałogiem. Jednocześnie 80% badanych deklarowało, że dzięki niemu zmniejszyli ilość wypalanych papierosów.
Tytoń w elektronicznej odsłonie
„Elektroniczny papieros to urządzenie do inhalacji. Wyrażenie „palenie” używane jest przy nim tylko w przenośni, ponieważ nie odbywa się przy tym proces spalania” – w ten sposób działanie elektronicznego papierosa objaśnia prezes Belvene.
Olejki zawarte w elektronicznych elektronicznych papierosach Belvene oparte są na naturalnych ekstraktach. Oprócz tradycyjnego smaku Original, istnieje także kompozycja ekstraktu tytoniu ze smakiem naturalnej mięty – Mint. „Kreowanie nowych, nieistniejących jeszcze na rynku kompozycji smakowych to nasze wyzwanie. Oprócz linii Original i Mint stworzyliśmy jeszcze beznikotynowy e-papieros o aromacie truskawkowym” – mówi Michał Wyszomierski. „Od lipca wprowadzamy nowe linie elektronicznych papierosów – Vanilię, Menthol oraz Cherry” – dodaje.
Dla osób niepalących, szukających jedynie relaksu w intensywnym smaku „dymu”, Belvene ma również rozwiązanie. „Wprowadziliśmy na polski rynek elektroniczną Shishę, w wersji kieszonkowej. Jej bogata gama smaków – jabłko, wanilia, wiśnia – powinna zaspokoić każdego poszukującego palenia premium” – mówi Wyszomierski.
Tradycyjny design
Zakończeniem i ukoronowaniem linii elektronicznych papierosów Belvene jest ich design. Poręczny klasyczny kształt, przypominający tradycyjnego papierosa jest niewątpliwym atrybutem marki. „Przy projektowaniu wyglądu naszych e-papierosów kierowaliśmy się możliwością dyskrecji podczas ich używania, jednocześnie myśląc o mężczyznach ceniących sobie klasykę” – podsumowuje prezes marki. Kropkę nad „i” stanowi niebanalna kolorystyka – od męskiego granatu (Original) przez pastelową zieleń (Mint), aż do kobiecego różu (Zero).