CIN&CIN Prosecco wytycza nowy trend

cin-cin-prosecco-wytycza-nowy-trend-1

AMBRA S.A. rozszerza portfolio lekkich, modnych produktów alkoholowych o CIN&CIN Prosecco Extra-Dry D.O.C. - oryginalne włoskie wino musujące, będące kwintesencją lata, niezobowiązującej włoskiej elegancji i nowego trendu na rynku alkoholi.


Produkowane według oryginalnych włoskich receptur CIN&CIN Prosecco trafi do sklepów jeszcze w lipcu.
- Białe wino musujące CIN&CIN  Prosecco jest absolutną nowością w naszej ofercie i kwintesencją stylu CIN&CIN. To najlepszej jakości Prosecco Extra-Dry D.O.C., pochodzące z przepięknego regionu Veneto na północnym wschodzie Włoch - mówi Tomasz Pawlicki, Brand Manager CIN&CIN. -Dzięki idealnemu połączeniu delikatnego smaku ze słodkim, kwiatowym aromatem stanowi doskonały aperitif, ale równie dobrze komponuje się z lekkimi daniami, przystawkami czy deserami. I oczywiście ma charakterystyczne dla Prosecco przyjemne, naturalne i lekkie bąbelki.

We Włoszech Prosecco jest winem na każdą okazję. W Polsce jako niezobowiązujący pomysł na lekkiego drinka pojawiło się w ubiegłym roku, by w tym sezonie szturmem wedrzeć się na letnie przyjęcia i pikniki. Ma swój niepowtarzalny styl - włoską swobodę i elegancję, do której nawiązuje też butelka i grafika CIN&CIN Prosecco.
- Prosecco pełnymi garściami czerpie z bogatej historii włoskiego winiarstwa – podkreśla Tomasz Pawlicki.
- Kryje w sobie niezwykłą uniwersalność - uzupełnia Maja Waligóra, Sommelier. To jedno z win, które smakują każdemu i najlepiej oddają radość życia. Niech nikogo nie zwiedzie dopisek „Extra-Dry”, który w przypadku Procecco przewrotnie oznacza: subtelną i naturalną słodycz, jednocześnie wyjątkowo świeżą i soczystą. To właśnie przepis na sukces Proseccco.

Premierze CIN&CIN Prosecco towarzyszyć będzie intensywna kampania promocyjna. Jej motyw przewodni to nie tylko najsłynniejsze włoskie wino, ale również włoski styl życia. Bo Prosecco od zawsze towarzyszy najprzyjemniejszym chwilom w życiu Włochów, którzy bez względu na porę dnia wznoszą nim toast, mówiąc: „CIN CIN!”.
CIN&CIN Prosecco stanie się też nową wizytówką marki, która od wielu lat należy do najbardziej rozpoznawalnych alkoholi w Polsce.
- Ogólnoświatowa moda na Prosecco jest przejawem zmian w kulturze picia alkoholu, dążącej do celebracji codziennych chwil. A wszyscy wiemy, że orzeźwiające wino z bąbelkami to idealna propozycja na każdą okazję, nawet na wakacyjne śniadanie na trawie. Prosecco jest jak włoski styl życia: niezobowiązujące, eleganckie, radosne i na luzie. Smakuje solo, daje pełną swobodę w doborze potraw, a nam, barmanom, zapewnia szerokie pole do popisu. To jeden z moich ulubionych składników koktajli - opowiada Marcin Woźniak, ceniony barman z ponad 20-letnim doświadczeniem.