Rwij, gnieć, niszcz wszędzie gdzie zechcesz!
„Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie” to kolejna odsłona niecodziennej książki autorki Keri Smith, która wyszła z prostego założenia – każdy czasem potrzebuje dać upust swoim emocjom poprzez kontrolowaną destrukcję. Dodając do niej odrobinę kreatywności, stworzyła doskonałe narzędzie uwalniania emocji niezależnie od miejsca pobytu. Bestseller roku 2014 doczekał się bowiem wersji kieszonkowej.
Kontynuacja sukcesu
„Zniszcz Ten Dziennik” stał się już kultową pozycją na wielu polskich półkach. Bestseller 2014 roku pobił rekordy sprzedaży i zyskał imponujące grono fanów zarówno w księgarniach, jak i mediach społecznościowych. Książka w zaledwie 9 miesięcy od premiery uzyskała nakład ponad 600 tys. egzemplarzy i stała się numerem jeden w ogólnopolskiej sieci salonów Empik. Poruszyła także internautów zdobywając tysiące fanów na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Sukces starszej siostry zamierza powtórzyć jej wersja kieszonkowa.
Kolejna część bestsellera z dopiskiem „wszędzie”, jak sama nazwa wskazuje, zachęca do zabierania jej zawsze ze sobą i twórczego niszczenia gdziekolwiek się jest. Niezależnie od tego, czy jedziesz do pracy lub szkoły; jesteś w metrze czy w autobusie; w miejscu publicznym czy w zaciszu własnego mieszkania, możesz uwiecznić swoje emocje, wrażenia i obserwacje.
– Nowa odsłona książki daje nieograniczone możliwości kreacyjne każdemu, kto podejmie wyzwanie rzucone przez kolejne kartki dziennika. „Zniszcz Ten Dziennik” zyskał ogromną popularność w mediach elektronicznych ponieważ czytelnicy chętnie dzielili się swoimi pomysłami na jego zniszczenie. Jesteśmy przekonani, że wersja kieszonkowa zaangażuje ich jeszcze większe grono – mówi Łukasz Wrodycki z Fine Art Media, agencji interaktywnej odpowiedzialnej za sukces książki w Internecie.
Kreatywna destrukcja wszędzie
Ideą dziennika jest pobudzanie wyobraźni i wyrażanie emocji poprzez abstrakcyjną, często osobistą, ale przede wszystkim kreatywną interpretację zadań. Wersja mini daje możliwość wyrażenia siebie w nagłym przypływie emocji i jest doskonałą pomysłem na zbliżające się wakacje. Nowy format to jednak nie jedyna nowość. W „Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie” czeka na czytelników świeża porcja wyzwań w nowej odsłonie.
– „Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie” pozwala przekształcić destrukcję w kreację niezależnie od tego, gdzie jesteśmy. To książka inna niż wszystkie. Od momentu wydania wzbudza olbrzymie emocje, a to one są najważniejszym elementem procesu twórczego – dodaje Łukasz Wrodycki.
Dla fanów niekonwencjonalnej pozycji został przygotowany konkurs, w którym na zwycięzców czeka 5 zestawów książek autorki dziennika, Keri Smith. Zadanie konkursowe, tak jak sama książka, wymaga od uczestników kreatywności, spostrzegawczości i podjęcia niecodziennego wyzwania. Rozpoczęcie konkursu 22.06.2015. Więcej szczegółów na: www.facebook.com/ZniszczTenDziennik.
„Książka Zniszcz Ten Dziennik Wszędzie” wydawana jest przez Grupę Wydawniczą K.E.Liber. Za przygotowanie oraz wdrożenie pełnej strategii marketingowej odpowiada agencja Fine Art Media z Warszawy.