Męska kolekcja Wólczanka na jesień i zimę 2016-2017
Biznesowa klasyka dopełniona wyrafinowanymi deseniami nieodłącznie kojarzącymi się z tajemniczą jesienno-zimową aurą - właśnie te skojarzenia jako pierwsze przychodzą na myśl w związku z premierą nowej kampanii wizerunkowej marki Wólczanka.
Główne akcenty kolekcji jesienno-zimowej skupiły się na zaprezentowaniu szerokiego wyboru koszul biznesowych w odcieniach błękitu. Wśród nich na uwagę zasługują modele z linii Lambert ozdobione pionowymi paskami, które optycznie wysmuklają sylwetkę. Obok nich na nadrukach występują również delikatne prążki, kratki i pepitkę oraz inne subtelne mikrowzory.
Męska klasyka nie mogłaby obyć się bez nieśmiertelnej białej koszuli – dostępnej w niemal każdej możliwej wersji. Klienci marki będą mogli wybierać spośród modeli z kołnierzykami włoskimi, półwłoskim, klasycznym, łamanym czy zdecydowanie mniej formalnym button down.
Sezon jesień-zima 16/17 w kolekcji męskiej to obok klasycznych, eleganckich bieli i błękitu - bardzo charakterystyczny głęboki granat. Zobaczymy go w bogatych strukturach, mikrowzorach, również z drobnymi organicznymi czy geometrycznym nadrukami – mówi o kolekcji projektant marki Dariusz Jarzynka. Dlaczego w najbliższych miesiącach warto postawić właśnie na ten konkretny odcień? Granat świetnie komponuje się z innymi kolorami i łatwo zaadoptować go do już istniejącej garderoby – tłumaczy Dariusz Jarzynka. Bez trudu dobieramy do niego dodatki a jednocześnie pasuje praktycznie do wszystkich typów urody i każdy wygląda w nim dobrze.
Zgodnie z filozofią marki głoszącą, że odpowiednio dobrana koszula to element garderoby, który z powodzeniem sprawdzi w każdych okolicznościach, w ofercie Wólczanka i Lambert odnajdziemy również modele zdecydowanie bardziej casualowe. Na nieco swobodniejsze okazje proponujemy piękne, wielokolorowe kraty w ciemniejszych, jesiennych odcieniach bordo, głębokiej zieleni czy fioletu. Na tle konkurencji koszule Lambert wyróżnia rodzaj wykorzystanej tkaniny: zamiast flaneli, uszyto je bowiem z najlepszej gatunkowo bawełny. Ich wyszczuplony krój zgrabnie podkreśli wszystkie atuty męskiej sylwetki.
Kolekcję uzupełniają swetry z mieszkanki wełny, kaszmiru i jedwabiu oraz bogata gama akcesoriów: od jedwabnych krawatów, much i poszetek przez skórzane paski do spodni po nowoczesne, dopieszczone w każdym detalu spinki do mankietów.
Męską oraz damską kolekcję Wólczanki na sezon jesień-zima 2016 promuje elegancka sesja zdjęciowa, w której w rolach głównych wystąpili zjawiskowa Francuzka Audrey Favardin oraz niezwykle przystojny, pochodzący z Portugalii Joao Pedro. Autorką zdjęć do kampanii wizerunkowej jest Iza Grzybowska.
Pierwsza odsłona kolekcji jest już dostępna w butikach stacjonarnych oraz sklepie online wolczanka.pl Kolejne modele z oferty jesienno-zimowej będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.
Zdjęcia: Iza Grzybowska
Make-up: Iza Wójcik
Włosy: Piotr Wasiński
Backstage : Łukasz Wajszczyk
Produkcja: Move Picture
WÓLCZANKA:
Projektant: Dariusz Jarzynka
Dyrektor Marketingu: Patrycja Hatalska-Kostewicz
Dyrektor Kreatywny: Adrianna Danda
Brand Manager: Maria Fus